Resor

Idag gjorde Fredrik och jag nya pass till oss. Vilket innebär att vi haft de gamla i 10 år, snart...Man måste ha ett pass som är giltigt 6 månader efter det att man kommer hem från Egypten. Ganska idiotiskt kan jag tycka. Vi gjorde iaf de gamla passen tillsammans när vi åkte på våran första resa. Strax efter att vi träffades åkte vi till Turkiet. Sen har vi hunnit med många resor. För att inte tala om hur beresta våra barn är. Eftersom jag inte hade bilder på datatan från alla Fredriks om mina resor (det är ju så länge sedan så då lade jag nog inte ens in dem på datan) så tänkte jag visa hur beresta tjejerna är.

Tuva

I brasilien. 6 månader gammal

Thailand. 1,5 år

Miami/Karibien 2,5 år

Bulgarien 3 år

Kreta 4 år

Egypten 4,5 år
 
Mallorca 5år



Nellie

Kreta 4 mån

Egypten 11 mån

Mallorca 1,5 år


Kommentarer
Ingela

Åh jisses va nostalgisk jag blir när jag ser gamla bilderna på tjejerna! Tiden går så fort, jag minns ju knappt att Tuva varit så liten!

Det är två riktiga guldklimpar ni har. Önskar att jag fick träffa dom/er oftare! Men ni finns med mig hela tiden! Pusskramhjärta!

2011-10-27 17:49:31
Louise

åh härligt med resor. Vilken tur tjejerna har som fått resa så mkt redan :)

förresten funderar jag på att besöka dig på jobbet snart.. i akut behov av en ordentlig genomgång av håret

2011-10-31 17:08:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0