Handen i handsken

När vi skulle boka våran Egypten resa så kom vi överens om att vi inte skulle handla en massa onödiga saker som vi egentligen inte behöver. Och att vi skulle ge varandra resan i Julklapp och att barnen skulle få lite mindre julklappar från oss.

Och så bestämde vi oss idag för att ta en sväng till Owes i Valbo och sen köpis. Gissa om det fanns mycket smått och gott som jag jättegärna ville ha men egentligen inte behövde. Framför allt på Owes. Massor av söta köksredskap, ljusstakar och annat prydnadskrimskrams.

Väl inne på köpis köpte vi en ny gå på stan jacka till Tuva och ett par täckbyxor. Och så....TADAAAA...där var de...mina drömskor! Var självklart tvungen att prova också...korkskalle...jag kommer aldrig att glömma hur ljuvt de satt om högerfoten och glänste av lycka och välmående. Efter en nedlåtande blick av Fredrik lade jag ifrån mig dem i vetskapen att jag aldrig kommer att glömma de där skorna som var tillverkade endast för mig just då jag absolut inte behövde dem...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0