Trötter och surer

För andra natten i rad har Tuva gråtit hela natten. Jag vet inte varför. Hon brukar göra det när hon har urinvägsinfektion, men hon äter ju penecillin nu, säg inte att den här kuren inte heller fungerar. Det är ju bara den tredje hon äter på rad nu...
Iaf så har jag fått lagt mig med henne i hennes säng vilket innbar att jag inte fick sova nåt alls, på 2 nätter. Inatt när jag kände att jag var nära totalt sammanbrott somnade hon äntligen. Då började Nellie gråta inne i sitt rum, men slutade snabbt, lagom tills Tuva vaknade av att syrran grinade. ROLIGT! Skjut mig nu tänkte förståss jag!
Jag hade aldrig klarat av att ha barn som inte sover på nätterna. Tack gode gud har ju båda mina gjort det redan från de varit nyfödda. Och tur är väl det med tanke på vilket humör jag är på idag. Jag blir arg för allt, har absolut inget tålamod. Dessutom så kände jag ju när jag var vaken inatt att jag var upermegahungrig, så jag känne rmig inte direkt gladare av att endast få drick 2,5dl choklad/mint soppa....
Jag ska försöka hinna med en prommis med Mickan och Linnea i Hemlingby på lunchen. Då blir jag nog lite gladare.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0