Mensjävel

Igår fick jag mens...hmm. Jag har haft min spiral i ett år nu och har inte haft mens sen i början. Och förra månaden. Jag hoppas verkligen att det bara är nåt tillfälligt. För även om det är supermegalite så är det ju mycket najsigare att slippa...

Igår drog jag iaf till Hemlingby igen. Efter 3 km häll jag på att ge upp. Jag flåsade som en gammal kamel och fick mensvärk varje gång jag satte ner en fot i backen (läs hela tiden) Jag bestämde mig i mitt extremt veka psyke att jag iaf skulle tamig fram till dödensbacke innan jag gav upp. Väl framme vid backen var jag superpigg och skuttade upp hur lätt som helst. Fortsatte in på 2:ans spår direkt. Låter ju bra, men tyvärr gav jag upp innan den djävulsbacken. Den backen har ett stort psykiskt övertag om mig! Men nästa gång så! Man kan tycka att 5:an + 2:an (fram till 1,5km,s skylten) borde bli 6,5 km. Men enligt runkeeper var det bara 6,2km. Besvikelse. Kanske ska börja tänka att det är runkeeper som mäter fel ;)

Kommentarer
cee

Therese, tack för en underbar blogg! Vilka fantastiska bilder du tar, och såå söta döttrar :)



Har du en egen salong hemma hos dig alltså? Tänkte om man fick boka tid i så fall kanske? För lite utväxt-slingning? :)



Kramar Carin!

2011-05-25 19:23:27
URL: http://cajin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0