Inskolning

Imorgon är det dags för inskolning på dagis för Snellie. Med tanke på att hon är sjuk typ jämt redan nu så kommer hon förmodligen inte kunna gå särskillt mycket, hon kommer nog mest vara hemma och vara sjuk.
Jag är helt säker på att det kommer att gå bra med inskolningen. Jag skulle lätt kunna lämna henne där redan imorgon utan problem. Men vi får väl göra det som alla andra ändå :)
Hoppas vi kan korta av inskolningen till en vecka istället för två i alla fall. Det gjorde vi med Tuva också.
Tänk att hon redan är så stor :D

Det känns riktigt skönt för mig iaf. Jag har ju pusslat ihop mammaledigheten med jobb ända sedan hon var 3 månader. Inte undra på att jag inte tycker att jag hinner med nåt. Jag inbillar mig iaf att jag kommer att hinna med mer saker nu. Förhoppningsvis kommer jag hinna med att börja med joggingen igen. Men det är ju lite sorglig med tanke på att Linnea och Mickan fortfarande är hemma. Vi har ju haft det så mysigt tillsammans så länge nu. Ända sedan jag var sjukskriven med Nellie i magen har vi träffats väldigt mycket. Men jag ska hålla i det ändå, det är ett löfte till mig själv!

Kommentarer
Linnéa

Ja vårat härliga umgänge ger vi inte upp så lätt inte. Det är ju tur att vi iaf kan besöka dig på "jobbet" :) Jag fasar lite för när jag börjar jobba för då kommer tiden verkligen försvinna. Jag som inte jobbar hemma eller så. FY. Fast ibland känns det ju skönt också, vuxentid. Inte klokt vad blandade känslor man kan ha för något. Men i vilket fall ska vi fortsätta hänga! Det räcker ju med en halvtimme här och där. Puss puss

2011-05-04 20:04:54
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0