Fredagsmys

Hitills har mitt fredagsmys bestått av en prommis ner till Flanör för arbete. En dag med fullspäckat schema och härliga kunder. En joggingrunda hem från jobbet. 300 situps hemma. Och nu våndan och plågan som intar kroppen vid tanken på en godispåse. Fredagsmysigt värre...

Det visade sig att promenaden ner till jobbet var 5,6 km lång. Längre än "5 ans" (som bara är 4,8) spår i Hemlingby. Tänk att det har känts så mycket längre i Hemlingby hela tiden. Förmodligen för att jag knatat den vägen så många gånger. Hade med mig kläderna så jag skulle kunna springa hem. Jag fuskade i upplandsledsbacken och gick...SKÄMS! En annan dag fylld av fredagsmys ska jag springa hela backen. Gjorde iaf samma tid som 5:an i Hemlingby, första gången jag tog tid. Alltså 36 min. Så liiite verkar jag ju öka iaf. Hejja Brynäs som Tuva skulle ha ropat!


Kommentarer
cee

Vad duktig du är, man blir ju taggad som tusan nu ju :)

2011-05-25 20:31:27
URL: http://cajin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0