boootox

En tjej som jag jobbade med inne på Nian igår hade gjordet det coolaste ever! Jag kom åt henne med en svettig hand och bad om ursäkt för det. Då kläcker hon ur sig att hon har tryckt i botox i händerna för att ta bort handsvetten. Hon va helst snustorr! Så himla ballt att det finns nåt som hjälper mot handsvett, tydligen gör hon även i armhålor och funderade på att ta fötterna nästa gång. Coolt! Det håller 3-12 månader...lite konstig intervall kan man tycka. Men det beror väl på hur illa det är. Hon får sina sprutor betalda av landstinget eftersom hon svettas så mycket. Det skulle vara ganska skönt att slippa handsvetten helt och hållet. Men jag känner mig inte tillräckligt utsatt för att få ca110 sprutor i handflatan ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0