Nya kläder

Idag gick jag, mamma och tjejerna på stan. Det var meningen att jag skulle köpa ett nytt fotoalbum men det blev 2 tunikor och ett linne också. Typiskt. Jag som försöker spara pengar till Rom. Men nu har jag iaf nåt att ha på mig när jag är där :)
Sedan satt jag hemma hos mamma och pysslade med fotoalbumet medans barnen sprand vind för våg där hemma. Bättre där med barnpassningen än hemma :P
Tanken var att jag skulle vara duktig och ställa upp mitt nya stativ och knäppa kort på mig själv iförd mina nyinköpta kläder. Men orka då... Får se om jag kanske orkar vid nåt annat tillfälle.

Kommentarer
Sofie

Jag vill se jag vill se jag vill se!!! ;) Ja det ska bli sååå roligt att få träffa er snart!!!! Mys! Puss!

2011-03-15 08:23:03
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0