Lekrummet

Nu är lekrummet färdigt här hemma. Vi har målat väggarn i olika färger. Rosa, gul,lila och grönt. Som ni kanske vet älskar jag färger :) Jag tyckte att mycket färg passar ett barnrum. Speciellt ett lekrum som man inte ska sova i. Det mesta är kvar sen förut men vi har hängt upp gosedjuren på ett snöre i taket och satt upp krokar att hänga väskor på. Och så har vi såklart målat och satt upp nya klisterdekalerna. Myspys. Jag kanske inte är nån top inredare men det känns ju så himla roligt när det är klart och jag känner mig faktiskt nöjd. Om jag vore ett barn skulle jag kunna tänka mig leka där inne iaf :)







Nu åär det dags att ta tag i barnens sovrum och hallen som nästa projekt. Roligt!


Kommentarer
Ida

Jätte jättefint Tessan!! Jag är imponerad! Även av bilderna där du visar upp kläder. Strongt av dig att "våga" lägga ut dom även fast du var så missnöjd själv! Kram

2011-03-16 07:47:33
Linnéa

Jättefint med de där vägggrejorna!! Mysigt värre :) Vi får komma och provleka snart igen. Haha, och röja till lite det var så fint nu så...

2011-03-16 20:23:15
URL: http://limama.blogg.se/
Sofie

Åh vad mysigt det blev gumman!!! Vad kul att få se!!! =) Pusspuss!

2011-03-17 07:16:43
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0