Kalas förberedelser

Nu är det bara 5 dagar kvar till Nellies 1 årsdag. Det innebär såklart en massa bakning och förberedelser för mig. Roligt! Och ännu bättre är att städerskan kommer på fredag så jag slipper ägna mig åt sånt tråk :D Jippie.
Idag har Tuva och jag "degat" som Tuva säger. Vi har gjort bokstäver till Nellies 1 års tårtor. Det ska inte blir nåt avancerat den här gången. Alltid när jag försöker göra tårtorna fina blir de ju äckliga. Så den här gången tänkte jag köra på goda och fula ;)
Mickan har ju datum för sin bebis på Nellies 1 års dag och nu börjar jag bli sååå spänd på att få se vem som gömmer sig därinne. Värkarna har visst redan börjat sen i lördags men sen vet man ju inte om det är som det var för mig med förvärkar i typ 100 år eller om vi kanske kan få en liten bebis idag. Det återstår att se. Men åh så jag längtar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0