Anti-Frizz

Nu har vi fått en ny organisk keratin behandling på jobbet. För alla som inte vill platta håret varje dag. Den tar bort frissighet och burr och reducerar lockar. Eftersom jag bara gjort den en gång så kan jag inte säga hur mycket men enligt anvisningarna kan den ta bort vågiga lockar 100%, men riktigt hårda lockar kan behöva 2 behandlingar för att bli av med helt och hållet.
Det ska hålla upp till 20 veckor.
Behandlingen kan göras på alla hår men funkar allra bäst på  slitna och behandlade hår. De blir blankare och mjukare.
Gjorde en behandling på min chefs fru idag. Det tog ca 1,5 timmar. Och på bilderna har jag endast torkat håret med hårfön och fingrarna. Vilken skillnad va. Jag tror på att den här behandlingen kommer att göra succé!

Bilderna är tagna med min mobil så de är kanske inte de bästa :)
Imorgon ska jag göra en sån här på Catrin. Roligt :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0