Irritationsmoment

När det man irriterar sig på nånting så är det så jobbigt, så jobbigt att man inte kan tänka på nåt annat. Det finns ju hur många exempel som helst. Men sen när det försvinner så är det bara borta, man minns det inte sen. Om det inte kommer tillbaka.
Igår när jag hade joggat stod jag ute på altanen och stretchade, då kom den.....myggan. Jag som är den som alltid klagar mest på myggen har inte ens märkt att det varit en myggfri sommar. Hur kan det ens vara möjligt?!! Bästa sommaren ever!
Tyvärr ser det inte som det kommer att hålla i sig. Familjen och jag drar till Långa i en vecka. Brorsorna är där nu och varnar för mygginvasion däruppe. Himla synd på en så myggfri sommar.
Återkommer efter resan.
Peace out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0