Träningspass och godissug

Igår efter att jag hade tränat hade jag mer energi än jag haft på väldigt länge. En gång tidigare har jag upplevt att träning har gjort mig piggare och inte tröttare. Och då tog det säkert 3 veckors träning innan jag kom in i det och tyckte att det var roligt och härligt. Nu var det här mitt 3:e pass och jag längtar redan till nästa. Synd att jag inte hinner idag. =( Igår gick jag först 1km och så sprang jag 2km, gick 0,5km och sprang 1,5km. Riktigt skönt var det!

Tuva får ju inte äta godis nu. Jag tycker att det går bättre nu eftersom hon har slutat fråga om det är lördag snart, flera gånger om dagen. Men så kom flygplanskatalogen hem i brevlådan och det var först då jag insåg vilket godissug hon måste ha. Innan  vi ens hade haft katalogen i ett dygn hade hon nött ut de 3 godissidorna helt. Nu, en vecka senare, har de lossnat från resten av tidningen. Stackars flicka är ju helt godisfrustrerad.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0