Tid för vänner 2

Nu är det verkligen härliga tider då jag tar igen hela december och ser till att ha tid att umgås med vännerna nu istället. I söndags var Nova/Anso här och hälsade på. Idag har vi haft besök av Cissi, Sofie och Ella. Imorgon börjar vi dagen med babysång tillsammans med Linnea och Nils, och kanske även Erika och Ebba. Sen ska vi äta lunch med Erika och Ebba och mysa. Jag fortsätter till gymmet med Linnea senare. På onsdag träffar vi Ingela. På torsdag blir det förhoppningsvis gym med Nova/Anso och sen babysim med Nils och Linnea. Och ev fortsätter vi sen hem till Mickan och Wilma. På fredag hoppas jag få träffa Madde och Isac och nånstans här framöver (kanske söndag?) hoppas jag hinna med att leka med Ida. Och så möjligen pulkaåkning med familjen Strömber på mån? Härliga tider som sagt =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0