Fotografering

På onsdag har jag blivit ombedd att göra en fotografering av ett par som väntar barn. De har båda varit kunder till mig länge så vi känner varandra och jag älskar när de kommer för de är så himla härliga. Jag blev superglad när de frågade och jag tror det kommer att bli riktigt roligt. Hoppas, hoppas att de blir de bästa bilderna jag någonsin tagit! Jag sitter här och läser och pluggar för att få in så mycket som möjligt i mitt nybörjat huvud. Och så har kameran gått varm i helgen och jag tycker att det har gått bra. Så jag känner ändå att jag går in i det här med ganska starkt självförtroende ändå :D Hehe. Här ska ni få mina favoritfotobloggar. De här tjejerna är grymma både på att förklara hur man gör, fota själv (såklart hur duktiga som helst) och göra bloggen intressant.

Emelie Ohlsson

Michaela D

Tescho 

Kommentarer
Sofie

Åh vad roligt gumman!! =) Du knäpper ju så fina bilder!! Underbara bilder från nyår också, ser ut som att ni hade supermysigt! Puss!

2011-01-03 15:03:15
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com
Petra

Åh va gullig du är! <3

Vi kommer säkert bli supernöjda, ska bli så himla roligt! =)

kramar

2011-01-03 23:01:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0