Ebba och Erika


Idag var det dags att träffa söta lilla Ebba och Erika (som också är söt förståss) Vi började med en halvtimmes babysång tillsammans med Nils och Linnea också. Men tanten som höll i sången var helknepig så jag tror inte vi kommer att fortsätta :) Sen följde Erika och Ebba med hem på lunch och lite fika. Trevligt värre. Konstigt nog vill aldrig mammorna vara med på bild...tänk va glad jag skulle bli om nån vill följa efter mig med en kamera hela dagarna. Men icke....jag är väl inget trevlig objekt helt enkelt ;)

Kan man va så söt? Det värsta är att hon är den överlägset snällaste bebis jag träffat också. Måste vara ett A barn helt enkelt. Hon kommer väl att gå när hon är 5 månader och prata när hon är 9 månader :P Haha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0