Sjukling

Imorse vaknade jag med feber, så Nellie och jag struntade i öppna förskolan och gick hem och vilade oss i 2 timmar i stället. Sen har vi duschat, lunchat och myst och nu är det dags att hämta Tuva på förskolan. Tänk förr när man fick vara sjuk och bara ta hand om sig själv då, det skulle vara skönt :/
Igår anmälde jag att jag ska skriva högskoleprovet den 2:a april. Läskigt. Jag som inte har gått i skolan på 9 år. Jag känner att jag kanske måste träna upp lite grunder i matten innan. Kommer inte ens ihåg hur man räknar ut x....jag som var duktig i matte :P
Nu är det iaf gjort så hoppas jag på ett hyfsat resultat så att jag kan få söka lite pedagogik kurser så att jag kan få ett frisörlärarjobb nån gång i framtiden.

Kommentarer
Linnéa

Hejja hejja hejja. Det kommer gå fint! Sedan finns det ju en massa tester man kan hitta och öva på på internet. Kram kram och krya på dig!

2011-02-15 15:15:47
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0