Cupcakes

Dagen till ära(vardag och allt) tänkte jag prova på att baka lite cupcakes. Igårkväll när jag satt hemma i soffan och var dödsugen på godiset som inte fanns här hemma blev jag plötsligt sugen på att göra en kaksmet och sen äta upp hela smeten. Jag besinnade mig och insåg att det var länge sedan jag bakade nåt och att jag saknar det. Så jag slängde ihop en smet med havreflarn och åt fyra st. Och fyra till. Fyra till...and so on. Som ni förstår åt jag upp hela satsen. Vilket fick mig att bli sugen på cupcakes idag. Så här ska det bakas Citron cupcakes med cremecheese frosting och chocklate brownie cupcakes med choklad frosting. Sug på den ni!

Kommentarer
Louise

bild o recept tack sen =D

2011-02-16 18:43:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0