Semesteruppehåll

Då så var det dags att jobba i 12 dagar innan vi drar till Mallorca. Vi blir 6 vuxna och 6 barn som åker. Ska bli skitkul! Har dock dödsångest för att visa upp min bikinikropp. *ryser*

Första arbetsdagen gick som på rosor. Jag var lite seg första klippningarna men fick snabbt upp tempot. Det var fullsmockat hela dagen. Skitkul! Jag älskar verkligen mitt jobb! Och mina jobbarkompisar. Men samtidigt ser jag fram emot att dra på kurs med PoppiTopp tjejerna i början av sept. Åh så jag saknar dem!! Vi ska ha så himla roligt!

Tog en liten joggintur hem från jobbet. Gick riktigt bra. 6km i uppförsbacke hade fått mig att darra av skräck för inte så länge sen. Nu blev jag mest sur att jag var tvungen att stanna och vänta på grön gubbe vid reningsverket så min supertid som jag hade på g blev pajad :)

Kaloriräknarmatprogrammet fungerar superbra hitills. Jag har verkligen aldrig haft nån aning om hur mycket det kalorier det är i saker och ting. Vem 17 visste att att korv var typ supermegadåligt...inte jag iaf!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0