Hej hallå

Då var vi tillbaka efter en superhärlig resa. Hade gärna varit där i 2 veckor i stället för en. Vi hade rekord varmt den där veckan vi var där. Det hade inte varit så varmt där nere på hela sommaren. Så himla skönt var det :) Det var runt 36 grader i skuggan hela tiden. Skööönt. I min värld finns inget som är fööör varmt.
Tyvärr orkar jag inte lägga ut några bilder just nu. Nu vill jag bara sitta i soffan och slappa.

Imorse när jag skulle lämna barnen på dagis började Nellie grina så fort vi kom dit. Hon borrade in sitt lilla ansikte mot mitt bröst och bara skrek och spände sig som en fjäder. Dagisfröken fick till slut bända loss henne från mig och jag dog lite inside. Ville grina och skrika själv. " GE TILLBAKA MITT BARN!!!JAG VILL INTE LÄMNA BORT HENNE!! Snyft. Skönt att Tuva aldrig varit ledsen när jag lämnat henne. Det är värre än jag nånsin kunnat tänka mig. Trots att jag visste att hon slutade grina strax efter att jag gått så satte den känslan en prägel på dagen och jag var stressad och tom i huvudet hela dagen. Ser verkligen inte fram emot lämningen imorgon =(

Kommentarer
Louise

men fy bubblan, förstår att det lär kännas fruktansvärt. Hoppas det går bättre framöver :-)

2011-08-30 18:46:27
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0