Vår?

Jag törs inte hoppas att det är våren som är här än. Men visst känns det väl så? Jag bara älskar att snön är borta och att solen värmer. Jag tror inte att jag nåt annat år har känns sån otrolig lycka över det. Den här vintern har utan tvekan varit alldeles för lång!
Idag har vi varit ute från 11 till 17.30. Så himla skönt. Och barnen har haft sååå roligt. Till och med Tuva, trots att hon inte haft nån kompis. Linnea och Nils kom hit och lekte med oss också. Nils gjorde sin debut på både gungan och i sandlådan. Och jag tror minsann att det var hans rätta element =) Han verkade sortrivas med sandiga händer :) Och trots en lite kräka i gungan tror jag han gillade den också. Det var ju inte hans fel att hans mamma proppade honom med välling strax innan :D
Nellie har varit galen hela dagen. Åkte rutchbana 100 gånger, kastat sand överallt, gungat och sprungit runt. Tuva har cyklat, cyklat och cyklat :D Den här dagen har gjort mig riktigt glad!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0