Baka baka liten kaka

Här hemma bakas det morotskaka för glatta livet. Min fina bror Niklas fyller 30 år imorgon och då måste vi ju ha gott fika! Ska göra en prinesstårta också. Sen drar jag och brudarna ut till Gräsbäcken över hela påskhelgen. Hoppas på finväder eftersom vi alltid är ute mest där. Förmodligen kommer jag knäppa tonzzz av bilder =) Kameran är min kompis.

Det känns mycket bättre i nacke och rygg idag. Skönt. Hoppas att det fortsätter att bli bättre så är jag helt bra efter påsken. Jag ser fortfarande sämre på höger öga men enligt doktorn som jag träffade igår så var ju inte det möjligt, så det är väl bäst att låtsas som det är bra så kanske det blir det också.

Idag ska jag åka till Barnens Hus och köpa nya bilstolar till tjejorna eftersom deras nu är förbrukade. Och så tänkte jag köpa nåt roligt som jag ska ge dem i påskägg. Jag funderar på lite maskeradprylar. Det blir nog roligt :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0