Vart är han?

Åååhhh. Min kamera är restad och de vet inte alls när den kommer in igen. Det enda de kan svara är att jag står på väntelistan att få en så snart de kommer in. Jag hade så gärna viljat ha den nu när vi åker till Långå på torsdag nästa vecka. Naturen är helt fantastisk vacker där uppe i Härjedalen. Och hösten är ju också så himla vacker. I min fantasi är det den årstiden då man kan knäppa finaste bilderna. När jag var ute och gick häromdagen och såg spindelnät som satt fast mellan grässtrån i helt sagolikt vackert ljus och med dagg som blänkte, fällde jag nästan en tår att jag inte fått kameran... Långå resan kommer nästintill bli tortyr utan den. Men jag är helt säker på att den inte hinner komma....*snyft*

Långå förra sommaren när vi var ute med båten och fiskade.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0