Svulla

Nu på morgonen bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen och väga mig. Dags att se hur mycket allt svullande har förstört mina tidigare ansträngningar. Man måste ju veta ungefär hur hårt man måste köra igång sen tänkte jag. På Kreta svullade vi buffé som aldrig förr. Drack läsk moch åt en massa godis. Sen jag kom hem har jag ätit godis och kakor varje dag *hrmf* Med händerna för ögonen ställde jag mig på domaren av glas....och döm om min förvåning när jag ser att jag gått mer 0,5 kg. Slutsats: Godis, läsk, pizza, kakor och annat skräp är bra för mig! Wohoooo!


Kommentarer
cee

Allt skit man stoppar i sig visar sig på vågen ca 2 veckor efter, likaså träningen.. 2 veckor ;)

2010-09-03 11:07:16
URL: http://cajin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0