Skämmare

För ett tag sen fick jag ett mail från campadre.se. Jag är medlem där. En sida där man kan köpa vissa utvalda märkesvaror för en billig peng. Jag har tyckt att det är roligt att kika på dessa relativ billiga grejor. Men döm om min förvåning när jag idag får ett mail där det står: Tack för din beställning. QUE?!!! Där står det att jag har gjort en beställning på 847 kr. NO WAY! Nu jävlar.
Jag skickar ett riktigt elakt mail om att de ska ta bort den där beställningen och genast avregga mig som kund hos dem. Detta är skandal!!!! Åh så arg. Det är ju precis sånt här man är rädd för när det gäller internet.

Pratade med mamma nyss och berättade om det skandalösa företaget.

Mamma berättar att Erik just suttit vid hennes dator och gjort den beställningen. Efter att han skickat in den såg de att jag visst var inloggad sen jag varit där hemma vid nåt tidigare tillfälle och inte loggat ut....Ooooppps! Snacka om skämmare...Fy på mej!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0