Skabbmamman

Idag insåg jag att jag har gått och blivit en sådan mamma som jag avskyr. En sån som jag aldrig skulle bli. Mysbyxmamman....*ryser* Jag och Cissi åkte till köpis med kidsen. Väl där inser jag att jag har glömt att fixa håret och satt på mascara....what?!? Hur kan man glömma det?!!! Jag köpte mig en ny härlig kofta och när jag ser den på mig nu så inser jag att de enda kläder jag använder är jeans,t-shit och träningsskor. (åtminstonde inte mysbyxor) Jag har inga andra kläder heller så nu skulle jag behöva bli plötsligt rik och införskaffa mig nytt innehåll i garderoben. Dags för en skärpning. Fram med bättre kläder (om det finns längst inne i garderoben), hej då träningsskor, välkommen stövlar. Och framförallt ska jag lägga mascaran brevid tandborsten så att jag inte glömmer den.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0