Porträtt fotografering

Nu har jag beställt en vit och en silver reflexsskärm. De ska jag ha när jag ska fota Nellie till en förstoring att sätta brevid Tuvas foto från Gimlins. Jag blev aldrig nöjd med Gimlins fotografering eftersom de hade så fula bakgrunder och bara skulle envisas med att använda en massa ful rekvisita som jag försökte få dem att avstå. Men nu ska jag fota själv och då ska jag se till att det blir ett perfekt foto! Nya söta kläder till Nellie har jag redan skaffat så nu ska jag bara invänta reflexskärmarna. Sen blir det fotosession här hemma.

Kommentarer
Madde

Då kanske kusinen kan få bli fotograferad också?

2010-09-26 20:50:41
Therese

självklart! SOM vi ska fota. Hela hösten, vintern, våren, sommaren. Hela livet helt enkelt!

2010-09-26 21:27:04
URL: http://theresejanssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0