I väntans tider


Idag har jag hälsat på söta Sofie! Tänkte att det var dags att passa på eftersom hon har BF om tio dagar. Man har ju alltid så fullt upp direkt efter bebisen kommer så det var bäst att passa på lite nu. Hon har jobbat tills nu. Gumman :) Hon kämpar på hon. Jag hade det stora nöjet att bli bjuden på en smörgåstårta av värdsklass, (jag vet, idag igen. Ja, jag är bortskämd) trots att hon inte ens har ett kök eftersom de håller på att rusta det. Nellie vilade medans vi pratade ihjäl varandra :D Ska bli så spännande med bebisen. Jag gissar på en pojke som kommer 27:e sept;) Tack så hjärtligt Sofie för trevligt sällskap och supergod smörgåstårta! 


Kommentarer
Sofie

Åh tack själva för att ni kom och förgyllde min dag <3 Prata ihjäl varandra är något vi är världsbäst på ;) Pussar!!

2010-09-21 20:29:05
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0