Dags att arbeta

Nu har jag 4 dagar av jobb framför mig. Och just nu känns det så där.....ganska drygt faktiskt. Men jag vet ju att jag kommer att älska det så fort jag kommer igång. Problemet är att jag har börjat stornjuta av att vara hemma med barnen. Och om jag jobbar 4-5 dagar på Flanär så motsvarar det ca 20 föräldradagar från försäkringskassan. Så nu tänker jag kämpa på och jobba de dagarna fram tills Nellie blir ett år. Här ska sparas föräldradagar! Så kanske jag kan jobba upp föräldrapenningen lite sen? Vet inte hur det funkar. Men då kan jag iaf dra ut på att vara hemma. Just nu känns det som jag skulle kunna leva med att jobba så här lite under en lååååång period...typ tio år =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0