Åh nej! Inte knät!

Så himla typiskt att idag av alla dagar, när jag skulle tvätta, städa, baka bröd, göra lånkok(porter stek), den dagen av alla dagar dök kameran upp. Helst skulle jag vilja krypa in i en liten vrå och gömma mig med den tills på torsdag när vi åker. Men sån tur har jag inte.

Dessutom slog snubbelfot till idag igen. Idag snubblade hon och slog knät mot en trottoarkant. Vardagsmat för oss men idag gallskrek hon. Fredde fick bära henne hem och hon grät i en timme innan de drog iväg till logopeden där hon är nu. Knät blev större och större, och svartare och svartare. Jag hoppas att den inte är nåt sort knäkross :/ Eftersom att hon i stort sett aldrig gråter så där så blir man såklart livrädd när hon väl gör det.

Nä nu ska jag veva ihop en bröddeg och kolla till porter steken

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0