80 år

Plastikirurgin igår skrämde mig inte för 5 öre. Snarare tvärtom. Usch va äckligt och blodigt och slemmigt det såg ut, och fy va hårdhänta kirurgerna var. Men ojojoj vilket resultat. Mitt maghäng, eller som jag brukar kalla det, min stjärt på magen, skulle kunnas skäras bort. Jag skulle få genomleva smärta ett tag efteråt men sen kanske jag skulle kunna prova ett par jeans på Vero Moda utan att vilja hoppa i Gavleån som jag ville idag. Egentligen är operation nånting jag allra helst inte vill göra, men jag kan inte låta bli att undra ifall resten av livet skulle bli lite lättare om jag slapp skämmas över min stjärt på magen resten av mitt liv...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0