Tidsbrist

Som ni kanske har märkt så hinner jag inte blogga lika mycket nu när jag tittar på serier och farmar.
Den här veckan har iaf varit supernajs. Igår var vi på babysång med Linnea och Nils, Madde och Isac. Det var jättemysigt mewd gitarrspel, lite trummande och sång. En massa små bebisar och sen en drös med mammor som sjöng falsk. Det ska vi absolut göra om nästa gång.

Idag Gick jag på stan med Madde och köpte mig tillskott i garderoben. Det var så himla roligt! Tjejen som jobbade inne på Vila hämtade en massa plagg till mig så jag sod bara i provhytten och testade. Det slutade med 2 nya jeans, 4 tröjor, 1 linne och en mössa. Det roliga var att det var bara en utav tröjorna som jag skulle ha kollat på om jag tittat själv. Den som jag gillade mest såg ut som en städtantrock på galgen men jag fullständigt älskar den! Hade tänk att jag skulle lägga ut lite bilder, men det finns ingen tid. Måste skörda mina druvor nu innan jag fortsätter med True blood som slutade hur spännande som helst igår innan jag fick tvinga mig själv att stänga av vid 02.30.

Kommentarer
Louise

kul, vill se dina shoppingfynd =D

2010-10-30 10:42:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0