Tårtigt


Funderar på om det nog är dags att ta upp det där med tårtbakadet igen.
Problemet med min Hello Kitty tårta var att överdraget var helt otroligt sliskigt och sött. Inte alls så gott. Men på alla bakbloggar jag förljer gör de tårtor på löpande band med sockerpasta och jag kan väl inte tänka mig att de skulle få så mycket beställningar bara för att de är fina, de borde ju vara goda också.
När jag gjorde min sockerpasta behövde jag mycket mer florsocker än vad som stod i receptet och ändå var den alladeles för kladdig. Nu har jag beställt färdig sockerpasta för att se om det bli bättre. Jag vill också kunna göra både fina och goda  tårtor...Jag kan, jag vill, jag ska!









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0