Pappa

När jag kom hem igår påstod Fredrik att Nellie kan säga pappa. Säkert sa jag. Bebisar brukar börja med att säga ma-ma-ma och pa-pa-pa. Inte för att det är ett ord utan för att de testar. Men han fortsatte envisas och tjatatde envist på Nellie att hon skulle säga pappa. Hon bara flinade. Men så inatt. Mitt i natten. Hör jag hur det ropar från spjälsängen. Paaaapppaaaaa!!!! Efter en stund när hon inte fått nån respons kom det igen, paaaaaappppaaaaaa!!! Men hallå! Är hon inte lite för liten för att prata? 7 månader gammal som hon är. Och visst är det väl orättvist? Han var hemma med henne i några dagar och då lärde hon sig säga pappa, jag ha varit hemma med henne mest men mamma kan hon då inte säga. Orättvist är vad det är!


Skitunge!


Kommentarer
Linnéa

Hihi, sötnosen! För henne kanske det betyder nappen??

2010-10-16 23:30:47
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0