Massage

I lördags kände jag av att jag hade ont i nacken på samma ställe som jag hade ont när jag blev sjukskriven för 2(?) år sen. Jag blev såklart livrädd och började jaga massagetid för att undvika ett "nackskott". En kund till mig (som från början är Sofies kund men som jag tar hand om nu när hon är hemma) ska förbarma sig över min nacke i morgon kväll. ÅH va det ska bli skönt! Det känns bättre i den nu, men säker kan man ju aldrig vara.
Jag hann ut på en skogsfotopromenad en timme idag. Kommer ett smakprov därifrån senare. Nu ska jag klippa en granne.

Kommentarer
Anonym

Åh it's meant to be! När jag läste att du ville fota något tänkte jag "åh hon kan få styla mig och fota! jaaa kuuul" och i nästa sekund läser jag att det redan är bestämt :) perfekt men då ses vi och leker tyra & co! ohh hösten är ju så goooo!



Vi borde leka i veckan, jag är hemma ons, tors, lö, sö



Püssss

2010-10-04 18:39:29
Linnéa

Åh stackars nacke!! Hoppas du kan frisera på då utan att det blir värre. Men en massage kanske fixar det där?! Hoppas! Nu väntar jag ivrigt på skogsbilderna!!

Själv ska jag sno åt mig farsans kamera någon dag så jag också kan plåta lite. :)

Ses i morgon!!

2010-10-04 19:53:02
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0