Fredagsmys

Några timmar i stallet idag gjorde gott för själen. Jag mår alltid lika bra av att vara med Ida! Hon är en sån härlig tjej och bra kompis. Allt är bara lätt när man är med Ida :) Mocka skit, kamma man och svans, kratcha hovar och på med sadeln. Sen red hon runt där och såg ståtlig ut. Hästen Vlam var så himla fin. Åååhh vilken goding! Det slutade med att jag hoppade upp på hästryggen och hade halvpanik första stegen i snigeltakt. Men efter en stund kunde jag slappna av och kände att kanske jag skulle lära mig att rida ;) Vlam styrde stegen dit han ville och körde över mig som en ångvält. Haha. Bilder kommer senare. Nu ska jag lämna Tuviluvi hos moffen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0