En dag med hästarna

Orkar ni med ett helt inlägg fullt av bilder? Här får ni det iaf, vare sig ni vill eller inte.


Vi blev välkomnade av Addis som ville buffa lite på Tuva och Ida

Sniff sniff. Aaahh va ni luktar gott tycker Addis

Gos gos. En väldigt glad och pigg häst det där.

Idolbild: Addis

Snellie var också med. Hon satt snällt i vagnen hela tiden :)

Se upp! Här kommer en hord galloperande hästar!

Idolbild: Vlam

Äkta kärlek!

Ida värmer upp Vlam

Titta så fina!

Tuva kom nu är det din tur *ropar*

Tuva älskade att sitta på Vlam. Det var när han rörde sig som det inte var lika roligt :S

TADAAA! I´m on the horse. Jag tyckte inte heller så mycket om när han rörde sig...

Jag fick honom att gå hela vägen till stallet. Han styrde.

Tuva och Ida tar med Vlam tillbaka till hagen.

Hej då Vlam!


Kommentarer
Linnéa

Åh vilken mysdag ni ser ut att ha haft. Du ser ju ut som en riktig hästtjej Therese. Och Tuva med :) Kram kram

2010-10-08 22:44:12
URL: http://limama.blogg.se/
Louise

härliga bilder! Blir verkligen fina kort med kameran din!

2010-10-09 08:23:32
Michaela

Riktiga kanonbilder, ser ut som de är en proffsfotograf som tatt dem ;)

2010-10-13 00:00:04
Vlam

Gnägg. Nog för att jag visste att jag är snygg, men sådär snygg visste jag då inte att jag var! Kom gärna ut & ta fler bilder!

2010-10-14 07:39:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0