Beroende

Jag älskar serier. Alltså då menar jag inte att jag gillar att se på serier, utan jag menar att jag älskar serier. Serier är min drog! Sen jag fick Nellie har jag inte hunnit titta så mycket på serier. Men nu....

När jag låg på sjukhuset började jag titta på Cougar Town som jag har haft på datan sen jag var sjukskriven med foglossningar. Jag satte på första avsnittet när sorktanten sov och det var ett misstag eftersom jag absolut inte kan se ett helt avsnitt utan att skratta högt.

Efter det har jag hunnit kolla ikapp på Greys Anatomy, The vampire diaries, House, Gossip girl. Nu ska jag ge mig på True blood, NCIS, Private Practice och Merlin härnäst. Fattar ni hur underbart det är att ha så många avsnitt att se i rad?!!! När man har en hel säsong som ligger och väntar. Flera timmar av missbruk. Aaaahhh....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0