Städtant

Idag har jag och Snellie varit på babyrytmik igen med Linnea och Nils. Det är så pysigt att man knappt tror att det är sant. Tanten Barbro som har det är så himla härlig och söt att man aldrig vill gå hem!
Sen drog vi vidare med kidsen för inhandling av lite julblommor och dregeldukar(till kidsen alltså, inte till blommorna)
  

Kvällen avslutades med ännu lite städning. Tyvärr. Usch och fy! Jag har fortfarande flera rum kvar innan jag kan börja julpynta här hemma.
Kära tomten. I år önskar jag mig ett städfritt liv. TACK!

Kommentarer
Linnéa

Åh vad fint det blev med blommorna. Jag har också städat på och diskat gamla krukor efter att jag hivade en hel drös med halvdöda växter :) Snart, snart kan jag också börja fundera på att julpynta. Ses i morgon :)

2010-11-24 22:21:30
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0