Mina fina tjejer


Lillbusan.
Idag har Nellie varit fulli17 hela dagen. Rivit ner allt hon fick tag i och röjt runt överallt. Åkt runt som en fartdåre i gåstolen och ålat runt som en mask på droger. Hon har dessutom inte vilat alls. Varför ska man vila när man kan busa? =) Så himla go <3


Storpricken.
Tuva har varit mycket piggare idag och klättrat på väggarna för att det är så tråkigt att vara hemma. Hon har sen jag köpte nya kameran varit helt omöjlig att fånga på kort när hon inte vänder ryggen till. Här fick jag iaf en paparazzi bild framifrån...haha...checka blåtiran hon fick igår...fråga mig inte vad som hände. =)


Kommentarer
Linnéa

Gud vad fina det är era tjejer. :) Hoppas vi ses på Torsdag!

2010-11-15 22:19:35
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0