Ica maxi

Idag efter att jag hade jobbat färdigt hemma i salongen skulle jag åka och handla veckans mat. Tänkte att det kunde vara bra så vi slapp göra det imorgon när vi har hela dagen ledig hela familjen tillsammans. Det är ju roligare att tillbringa den med pulkaåkning och bakning tycker jag. Och dessutom är det aldrig roligt att handla med barn...

Det visade sig att Madde också skulle handla samtidigt så hon väntade på mig när jag kom dit. Vi slog ihop en liten pratstund med mathandling. Utan barn och allt. Riktigt lyxigt. Och mitt i allt trevligt dök även Helena (Maddes brorsas tjej) upp. Varför hade ingen upplyst mig om att det var perfekt för småbarnsmammor att handla på ett tomt Ica maxi och tjitt-tjatta lite ca 45 min innan stängning? Det ska jag absolut göra om. Handligsdejter is the shit!

Kommentarer
Linnéa

Gud så trevligt. Det här vill jag också hänga med på någon dag. Kanske en måndag, tisdag eller onsdagkväll då det kan hända att Peter är hemma. Själv åkte jag till ICA Fjällbacken sent igår, fel butik tydligen! :)

Ja Nils vill nog också dyka mer :) Hoppas jag!

Kram kram

2010-11-17 14:08:43
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0