Humörsvängningar

Idag har jag haft ruggiga humörsvängningar. På jobbet har jag varit superglad och haft hur roligt som helst. Men sen jag kom hem har allt irriterat mig. Tuvas koppor är borta och har tröttnat för länge sedan på att vara hemma. Hon klättrar verkligen på väggen här hemma. Hon och Nellie har börjat tjivas på riktigt nu. Tuva retas och Nellie skriker rakt ut fast hon egentligen inte är ledsen. Precis så som jag gjorde när Niklas retade mig när vi var små. Nu när de tjafsar medans mitt heligaste program är, Idol, så får jag verkligen behärska mig själv för att inte börja skrika. PMS?

Imorgon ska jag iaf på "julbord" med jobbet. Det finns ingen julmat, men vi ska iaf få mat. Fredrik tycker att jag ska gå ut efteråt och rasta mig själv lite. Det kanske är behövligt. Det är över ett och ett halvt år sedan jag var ut sist.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0