Vänner

Idag har jag haft en fantastisk dag med mina vänner. Jag känner mig så nöjd med livet just nu och jag kan inte annat än ana att det har med deras inflytande idag att göra =)
Anso, Linnea, Mickan och hennes Wilma och mina tjejer spenderade i stort sett hela dagen hemma hos Linnea. Som har världens härligaste hus med världens härligaste altan. Vi käkade lunch och sen satt vi ute på altanen och fikade och mööös hur länge som helst. Som vanligt så går tiden hur fort som helst när man sitter och pratar. Jag längtar så mycket tills Linneas bebis föds i sommar. Idag har vi fått skriva upp oss på hennes bettinglista där vi gissade datum när den föds och kön. Jag gissade på den 5:e Juli(de första två datumena jag ville ha var upptagna 30 juni och 6 Juli) och att det blir en kille. Lilla Wilma känns nästan som en ev mina tjejer nu också när vi träffas så mycket. Hon är hur go som helst och världens sötaste. Idag när alla tjejerna har hållit på med mina barn så blir jag så där löjligt lycklig som bara en mamma kan bli. Det är fantastiskt härligt att se dem mysa =))




Gotjejerna som är så bra kompisar trots ålderskillnaden =)


Anso och Tuva myser =)

Ursöta Wilma  <3

Jag passar på att mysa med Wilmisen

Mor och dotter =))



Tidigare i veckan åkte Nellie och jag ut till Sofie i Åsbo. Det är första gången jag tagit mig ut dit på alla år jag har kännt henne. Skandal!! Vi hade hur mysigt som helst och hon bjöd på supergod mat och en läskigt god kladdkaka som jag dreglar när jag tänker på nu! :P Tiden gick lika fort där ute och promenaden som från början var planen hanns inte ens med =) Men jag åker gärna ut dit snart igen. Hon väntar ju också en liten gobit! Det är ju så himla roligt att alla får bebisar nu! 

Tyvärr har jag ingen bild på varken Linneas eller Sofies gravida lekamen =( Hos Sofie glömdes kameran helt bort och Linnea lovade jag att inte visa upp. Nästa gång ska ni få se hur fina de är! 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0