Sommaren är här!

Idag var jag till barnmorskan och satte in en spiral. Jag hade blivit lite uppskrämd innan att det skulle göra så himla ont, men det kändes faktiskt inte. Nu är det bara att hoppas att jag inte råkar ut för nån av biverkningarna som man kan få. Man kan få humörsvängningar, bli trött, få klåda, ha konstant mens, tappa sexlusten och en massa annat tok. Men om jag slipper det så räcker den i 5 år. Kan du förstå hur härligt det skulle vara. Ut med de gamla hemska kondomerna, jag vill aldrig se dem mer. Och helst vill jag slippa ta ett piller om dagen också. Det är många dagar på 5 år....
Anne-Maj var lika fantastisk som vanligt. Jag ska sätta in en ros i tidningen åt henne nu har jag tänkt. Hon kramar om mig så hjärtligt när jag kommer och är bara sååå härlig!
På vägen hem gick jag förbi fängelset, och dra mig baklänges, liljekonvaljerna hade börjat slå ut. Myyyysss! Jag älskar sommaren!!


Kommentarer
linda

fängelset har alltid varit det bästa stället för liljekonvaljer :)

2010-05-19 21:48:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0