Multitasking

Den enda anledningen att jag hinner göra nånting annat än att amma och ta hand om barn nu för tiden är att jag har blivit grym på att multitaska. Jag har bla riggat upp datan på min högra sida om amningsplatsen i soffan så att jag (som nu) kan blogga, vara inne på fejjan och allt annat so kan tänkas på datan. Jag har blivit en jäkel på att skriva med en hand. Just nu håller jag dessutom på att färga utväxten samtidigt, det fattas bara att jag skulle prata i telefon också :) Visst är jag grym!

kan man bli annat än lycklig när man ser på den här gofisan? =)))


Kommentarer
Sofie

ÖVERLYCKLIG!!!! ;) gullunge!! Gud vad mysigt att ni kom och hälsade på idag! Timmarna bara rusade iväg! Pusspusspuss!!

2010-05-05 16:53:32
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0