Lureneri

Idag tog jag mig för att ringa till Ving. Vi bokade en resa till Kreta i början av januari, vi ska åka 19 augisti. När jag bokade resan var ju inte Nellie född så vi kunde inte sätta in hennes personnummer och namn. Så idag skulle jag fixa det. Då fick vi se att våran resa var 5000kr billigare på totalkostnaden....WHAT?!! Samma dag, samma flyg men med havsutsikt (vi har bokat utsikt mot gata eller berg...låter inte direkt lika trevligt) Jag började genast att försöka fixa så att vi kunde byta till den billigare varianten. Vi har betalat 170kr per person för att ha av/ombokningsskydd, som det så fint heter. Men det gällde såklart inte på rabatterade resor. Men nu har vi bokat om resan. Och fast vi förlorar handpenningen som vi redan betalt så blir resan 500kr billigare och då får vi balkong med havsutsikt. Jag blir bara så tjurig över fem fucking tusen kronor som vi kunde ha haft till annat!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0