Knutte 5 år


Grattis Knutte 5 år!! När Knutte föddes var det en enorm lycka för mig. Han var första barnet i kompis gänget och äntligen fick jag snusa lite bebis. Vi bodde grannar också så vi umgicks så mycket så att han kändes som min egen. Vi fick träna lite på honom innan vi fick barn själva =) Och idag är han 5 år. Tänk va gamla vi måste ha blivit utan att förstå det själva. Solen sken upp precis tills vi kom dit och det blev supervarmt och skönt på altanen. Knutte hade fått en jättestudsmatta i present och alla barnen hoppade som dårar =)) Jag funderar starkt på att köpa en sådan i present till Tuva. Trots att jag gnällt på att det står en sån där på var och varannan gräsmatta. Men det är superbra att träna balans och att motionera på. Och eftersom Tuva är ganska lat så kan ju det vara perfekt. Det krävs dock lite övertalning hos Fredde. Han är inte särskillt sugen på att ha en sån där på gräsmattan. Men det kanske överväger kaninen som hon önskar sig =)



Kommentarer
Jump For Fung's Love

KÖP EN! Och ni är ju inte dummare än att ha nät runt så klart. Dom är jätteroliga och eftersom dom är beroendeframkallande så kommer du och Fredde snart stå där och träna balans och hoppa loss era babykilon också! Antagligen kommer jag att synas på baksidan allt oftare också... Men det ser ut att vara en hel del sittande på studsmattan? Hur gick det eg med balans och motion? :P

2010-05-16 22:42:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0