Bit ihop eller bryt ihop

Nu är det allvar. Jag bröt ihop i duschen igår. Jag känner mig verkligen inte fin i kroppen och ångesten inför badsäsongen är enorm. Det spelar ingen roll hur många det är som försöker trösta med att jag nyss fått barn eller att det inte är så illa som jag får det att låta. Jag känner så! Och det är inte alls roligt. Så imorn börjar jag med Camebridge kuren. Det är en viktminskingsmetod där man äter milkshakes och soppor istället för all mat. Kroppen rensas på allt socker och kolhydrater. Man får i sig den dagliga dos av mineraler, näringsämnen och vitaminer som man behöver. Och när kolhydraterna rensats ur kroppen börjar kroppen bränna överflödigt fett. Man dricker en soppa/milkshake tre ggr om dagen, frukost, lunch middag. Kaffe, the (utan mjölk) och vatten är också tillåtet. Eftersom jag vet flera som det här har funkat på så tänker jag nu göra ett försök på 3 veckor. Det kommer garanterat att vara superjobbigt men det är jobbigt att känna sig äcklig också. Håll tummarna för mig nu!!


Idag var Madde och Isac här. Vi gick en timmes promenad, shoppade kläder på internet och mös med bebisarna. Sånt som vi mamma lediga gör =) Och det var precis hur mysigt som helst!! Jag är så glad att jag har Madde!!


Kommentarer
Madde

Skruttungar!!!

2010-05-20 14:18:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0