Vilket vackert väder

Gårdagen var hur tråkig som helst när Tuva var borta. Usch jag vill aldrig mer lämna bort henne utan att jag ska göra nånting särskillt. Det skönaste var förståss att jag fick sova ut ordentligt. Jag kissade bara 2 gånger på hela natten. Det måste vara rekord sen flera månader tillbaka.
Anso har kommit hem från sin upptäcksfärd i Nepal/Thailand så hon kom hem till mig. Visatte oss ute på altanen och njöt av solen och hade syjunta. Hon har ju varit borta så länge så vi pratade mest =)
Jag började virka en "Os mössa" åt Boje igår fast med Brynäsfärgerna, och när jag ändå ändrat färger ändrade jag mönstret lite också =) Den blev klar ikväll. Tuva har haft den på och haft sång show fös oss. Hon har skrikit heja Brynäs och sjungit till smurfhits. Gohjärtat!! Hon är världens finaste  <3

Heja Brynäs!

Imorgon är det kalas för Madde så då får jag gosa lite med Isac. Det kan jag behöva nu. Och sen kommer min junta kompis på besök igen på kvällen. Får se om det blir nåt stickat/virkat eller om vi pratar bort tiden igen =) hehe


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0