Ny dag nya tag

Idag har Nellie varit mycket nöjdare. Då sover hon mest hela tiden i stället. Dagen började med ett besök på BVC. Nellie hade gått upp så bra i vikt. Nu väger hon 3988g, nästan 4 kg =) Så himla liten fast hon blivit så mycket större. Hehe. Sedan såg jag till att baka lite grann. Jag hade tur, hon sov genom hela bakningen. Mina havreflarn med smörkräm mellan gick åt så det var dags att fylla på i frysen. Det värsta är att det är ju jag som äter flest. Fredde som blivit så smal och fin har också börjat äta en massa skit nu och det värsta är att när man väl satt igång så bli rman ju så himla sugen hela tiden. Vi vill ha nåt att stoppa i munnen hela tiden. Och Fredde har så lätt att gå upp i vikt så det syns redan på honom att han börjat äta en massa skit igen. Så nu måste vi försöka peppa varandra. Men visst måste man ju få äta godis över påsken först? =)
Mamma, Boje, Erik och Niklas har varit här hela kvällen och hållit mig sällskap för Fredde har varit och gjort ett test inför ordningsvaktsutbildningen som han sökt in till. De åt här hemma med oss också. Riktigt trevligt. Erik åker til Korsika på lör och blir borta till oktober...igen. Det känns tugnt. Jag kommer att sakna honom så himla mycket! Och tänk va stor Nellie är när han kommer hem. Och stackars Tuva som är så förtjust i Erik. Hon förstår ju itne hur känge han ska vara borta och tur är väl det!

Nu ska jag kika på andra delen i CSI triologin på 5:an.Spännande. Men efter det blir det Gibbs på 3:an. Jaaaa =0)

Kommentarer
Wingman Fung

Åhhhh Gibbs! Det var så länge sedan jag stöttade honom genom alla dessa svåra beslut han måste ta för att få oss alla helskinnade genom vardagen... Och nu är påsken här och efter fredagen jag inte kunde komma så har de varit röj röj röj och halva vårt hus har åkt till återvinningen eller Röda Korset!! Vi är inne i Fas: Dumpa =) Men efter påsk så vill jag komma och träffa das mädchen!! Då ska jag ta med ett nyttigt bakverk som ni kan mjumsa på utan att fläska runt!! =D

Puuuuuuuss & Gla Påååsk!!

2010-03-31 21:46:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0